Poštovani potrošači,
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača čl.10 st.1 i 2, Vaše prigovore na dobivene račune i usluge ili općenito na rad službe možete predati :
- popunjavanjem dolje navedenog obrasca
- poštom ili osobno na adresu: Našički park d.o.o, Radnička 2/2, Markovac, 31500 Našice
- Broj centrale: 031/690-018
- radno vrijeme: pon-pet od 07:00 do 15:00 sati
- na e-mail adresu: nasicki-park@nasicki-park.hr
Pisani prigovori se podnose na urudžbeni zapisnik u poslovnim prostorijama isporučitelja, ili putem pošte ili e-mail.
Isporučitelj komunalnih usluga dužan je u roku od 15 dana ispitati osnovanost prigovora te dati pisani odgovor, na što korisnik usluge može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača.
Ukoliko imate neku pritužbu/pitanje popunite polja ispod.
Polja označena sa * su obvezna.